050810

Förresten. För första gången på över ett år känner jag fullständig lycka. Det sitter liksom i bröstet. Jag är så lycklig och nöjd över mig själv. Det har varit ett helvetesår med förluster, tragedier, kaos, tankar, ångest och stress. Jag har tagit mig igenom så otroligt mycket det här året, tillsammans med mina vänner men framförallt tillsammans med min familj. Det känns så otroligt bra att våran fina kusin kommer vara här med oss om bara några timmar.

Jag sitter i en takvåning i centrala Barcelona med min syster, några tända ljus och Johnny Cash i bakgrunden. Jag förtjänar det så otroligt mycket och jag mår så galet bra just nu.


Kommentarer
Postat av: Mamma

så får du en LYCKLIG mamma på köpet.....Älskar dig!

2010-08-06 @ 19:40:52
URL: http://sofiawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0