050810

Finns det hjärterum så finns det stjärterum.









Om några timmar anländer Sofia och Mirre. Vi ska alltså, på något magiskt sätt, få plats 6 tjejer i en tvåa. Det är proppfullt här. Det kan bli en intressant månad. Tycker synd om Daniella, hon kommer få spader.

Jag varvar mellan internet (det fungerar så jäkla bra just nu) och att skriva om 7 veckors anteckningar. Bladen i min gamla anteckningsbok tog slut IDAG!! HALLÅ!!! DET ÄR EN VECKA KVAR!! Vill ha allt samlat på ett ställe så det är bara att sätta igång.

Imorgon blir det party party igen (ska inte säga att jag egentligen inte vill, men jag vet ju att jag verkligen inte borde). Ta hand om er, ses snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0