SKJUT MIG

Jag har aldrig i hela mitt liv varit så nervös som jag är nu. Jag är helt kallsvettig och så nervös att jag snart spyr. Imorgon gäller det och jag är nästan glad att folk vet om att jag kör upp imorgon. Hade aldrig kunnat hålla den här nervositeten för mig själv. Försöker intala mig själv att jag inte vinner speciellt mycket på att vara nervös men vad fan?! ÅH! Sitter och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan ut och köra en sista gång. Snälla rara någon. Gör så att jag är lugn imorgon och kammar hem det där förbannat körkortet. Pleaaase...



upptäckte mitt i allt att jag är jäkligt blond också? "Hur kommer det sig?" undrade jag.. Kom i samma stund på att jag slingade håret igår. KAN JAG VARVA NER ELLER?!

Kommentarer
Postat av: ell

håret ser ju skitfint ut! du passar verkligen i blondt! snygg när de va sådär vågit o stort också.



såg nyss vad töntigt o oseriöst det där lät. men jag är seriöst iaf!

2010-11-11 @ 22:21:27
URL: http://daniellaforzman.blogg.se/
Postat av: knosse

du är så fin vännen! såg jättesnyggt ut ju, längtar tills jag får träffa dig! håller tummarna så dom går sönder. <3

2010-11-12 @ 13:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0