VAMOS POR TODO

Jaha vad ska man skriva idag. Gårkvällen var sjukt rolig. Daniella kom hem till mig efter jobbet med pizza och därefter mötte vi upp några arbetskollegor till henne. Blev ganska ordentligt överraskad på den så kallade shott-baren som vi startade kvällen på. Detaljer väljer jag nog att inte gå in på. Men riktigt kul hade vi i alla fall!

Idag har jag och ella mest slappat. Först hos mig och nu är vi hemma hos henne. Skola och hyran är betald så det är skönt att ha det ur världen! Imorgon ska vi promenera runt lite i stan och svänga förbi min skola så jag vet hur jag kommer dit på måndag! Det ska bli så sjukt roligt att sätta igång med spanskan igen!!

yesterday

Kommentarer
Postat av: Corneliusgunhild

Hello! Very interesting and professional site.

2011-06-20 @ 08:28:16
URL: http://corneliusgunhild.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0